HadMur hikayesi❤ 4.bölüm Üzgünüm... · страница 4 из 22
Страница 4 из 22

4.bölüm Üzgünüm...

6 марта 2018, 00:26

Murat: Seni öptügüm için özür dilerim. Bi anlık bir şeydi, kendimi kaptırdım. Kafam çok karışık...Anlamıyorum Hadise, biz en yakın arkadaşdık...nasıl böyle hissedebilirsin???
Hadise: Gerçekten bu mu? Nasil böyle bir şey hissedebilirsin Hadise? Bu mu yani??? Ya ben tüm cesaretimi toplamış sana Seni Seviyorum dedim ya...ben ben Hadise!!! (Aglıyor)
Murat: Üzgünüm...ben seni arkadaşca seviyorum...bizden olmaz olamaz.
Hadise: Sen şu an üzgünmüsun gerçekten? Ya bir fırsat versen, zaten tanıyoruz bir birimiz...bir şans ya bir şans!(Sesi qitdikçe kısılıyor)
Murat: Hadise yapma ne olur...
Hadise: Bu qünü unutma Murat Boz! Hiç unutma...(Muratın elini tutup kendi kalbine koyar) sen aşık olan bir kadınin kalbini kırdın! Ve kapıyı çarparak çıkar.
Murat: Offf napicam be yaaa...